Wednesday 20 December 2017

Free options papier trading software


TradeMonsters Darmowy rachunek handlowy Review Account. Uwaga: TradeMonster nie jest już dostępny. Firma połączyła się z firmą OptionsHouse w 2017 r. To jest mój nietknięty przegląd bezpłatnego konta handlowego tradeMONSTERs. Przegląd ten nie ujawnia wszystkiego, co oferuje konto w bezpłatnym papierze. Przegląd tylko podkreśla główne aspekty, które mnie interesowały. Gorąco polecam, aby je sprawdzić na własne oczy. W przeciwieństwie do niektórych konkurentów, są one wygodnym sposobem na przetestowanie platformy handlowej. Przez jakiś czas słyszałem o tradeMONSTERze, ale ponieważ był to dość nowy broker, przez jakiś czas byłem z nimi niewiele, dopóki nie dowiem się więcej o nich. W końcu znalazłem czas, aby otworzyć konto na bezpłatnym papierze i przetestować platformę handlową. Sprawdzałem ich usługi przez ostatnie kilka tygodni i pomyślałem, że Id daje Ci recenzję mojego doświadczenia. Otwarcie konta bezpłatnego handlu papierem w TradeMasterze. Pierwszą zaletą jaką zauważyłem jest to, że w przeciwieństwie do innych moich kont brokerskich (thinkorswim i optionsXpress) nie musiałem otwierać regularnego konta maklerskiego, aby uzyskać dostęp do konta papierowego. Od kiedy otworzyłem swoje konta thinkorswim i optionsXpress, ale od tego czasu musiałem przejść przez cały proces aplikacyjny i zasilić konto, aby uzyskać dostęp do bezpłatnego konta handlowego. Otwarcie konta na bezpłatnym papierze na tradeMONSTER było dużo łatwiejsze Wszystko, co musiałem zrobić, to wypełnić krótki formularz, który trwało mniej niż minutę i trafiłeś. Doprowadziło mnie to prosto do platformy handlowej. Krótka i słodka, tak mi się podoba. Rejestracja dla handluMONSTERs darmowe konto papierowe jest idealnym rozwiązaniem dla. Podmioty świadczone na czasach, takie jak ja Nowe firmy handlowe, które często zastraszają długim procesem składania regularnych rachunków maklerskich Osoby, które chcą uzyskać darmowy szczyt, zanim zdecydują się na otwarcie zwykłego konta maklerskiego Dzięki bezpłatnemu papierowemu kontze tradeMONSTERs, mogą korzystać z wszystkich funkcji regularnego konta bez użycia własnych pieniędzy. Jest to rzeczywiste doświadczenie w handlu zerowym ryzykiem. Więc jeśli przejdziesz z konta bezpłatnego handlu papierami do zwykłego konta maklerskiego lub IRA, powinno być płynne przejście, ponieważ już znasz platformę handlową. Dają ci 50 000 do wymiany i 100 000 marży. Platforma transakcyjna. Kiedy po raz pierwszy otworzyłem papierowe konto handlowe, nie miałem okazji rozejrzeć się i dowiedzieć się, jak to działa. Natychmiast wylogowałem się. Kilka dni później znalazłem handel, który chciałem zrobić, więc uznałem, że byłoby to idealna okazja do przetestowania platformy handlowej tradeMONSTERs. Poszedłem na oślep. Nie wiedziałem, jak działała platforma transakcyjna, nie oglądałem żadnych samouczek wideo ani nie przeczytałem instrukcji pomocy. Czy możesz zgadnąć, co się stało W ciągu 5 minut pomyślnie wykonałem dwa zawody i wypełniłem rozkazy. I dla jednego z zawodów, nawet musiałem wrócić i zmodyfikować cenę oferty. Zrobiłem wszystko, nawet nie wiedząc, jak działała platforma handlowa tradeMONSTER. Teraz to, co robiłem, było ryzykowne, ale hej to darmowe konto na papierze, więc nie miałem nic do stracenia. Kupno i sprzedaż była całkiem łatwa. Po kliknięciu opcji na akcje chcesz kupić i umieścić zielony przycisk, który mówi KUP i czerwony przycisk, który mówi SPRZEDAJ. Teraz przyznałem, że Ive od kilku lat zajmuje się sprzedażą, więc z biegiem czasu zacząłem czuć się, jak składać zamówienia. Firmy mogą się zmieniać, a ekrany zamówień są zupełnie inne, ale podstawy pozostają takie same. Przyznaję jednak, że platforma transakcyjna tradeMONSTERs nie była tak łatwa w obsłudze, musiałbym się trochę zmieszać, jak kiedyś z moją pierwszą myślą o handlu. Platforma handlowa TradeMonsters jest oparta na sieci WWW, dlatego nie ma oprogramowania do pobrania na Twoim komputerze. Możesz handlować z dowolnego miejsca. Nie musisz przeciągać laptopa na wakacje z Tobą (tak, że jestem winny tego robienia). Lubię to, ponieważ moje myślicielskie oprogramowanie ściągnięte na mój komputer działa prawidłowo, dopóki nie uruchomi się skanowanie antywirusowe, a następnie komputer blokuje się. Nie mogę powiedzieć, ile razy byłem w środku handlu, gdy mój komputer był zamknięty. Thinkorswim ma możliwość handlu poprzez platformę opartą na przeglądarce, np. TradeMONSTER, ale nie jestem zbyt szalony o tym. TradeMonster posiada również funkcję przeciągnij i upuść, która jest dość wyjątkowa dla platformy handlowej. Możesz dostosować ekran handlu za pomocą funkcji przeciągnij i upuść, aby poruszać się po menu. Mają także wzajemnego funduszu inwestycyjnego i listę funduszy inwestycyjnych, które oferują. Jest to ważne, ponieważ nie powinieneś mieć całego swojego kapitału handlowego powiązanego z wariantami zapasów. Jedną z ciekawych rzeczy, które zdarzyły się podczas testowania platformy, było to, że po godzinach rynkowych (20:09 EST) kupiłem opcje na akcje, aby zobaczyć, jaką wiadomość otrzymam. Byłem raczej zaskoczony, gdy powiedział, że moje zamówienie zostało wypełnione. To, co heck Thats nie realistyczne i może wyrzucić kilku nowych przedsiębiorców off. Zwykle przypuszczasz, że masz jakieś przesłanie, że rynki są zamknięte, a transakcja zostanie przeprowadzona przy otwarciu następnego dnia handlowego. LUB Zlecenie powinno być siedziało w porządku, aż do następnego ranka. Zarządzanie swoimi transakcjami. Nie musisz już obliczać swoich strat z ręki ani za pomocą arkusza kalkulacyjnego Excela. Mają tego naprawdę fajnego kalkulatora strat i funkcji planu wyjścia. Odkrycie tego tylko warte było czasu potrzebnego na przetestowanie platformy handlowej. Po umieszczeniu dowolnego handlu masz możliwość wejścia w strategię wyjścia, a alerty będą wysyłane pocztą elektroniczną lub jako pop-up w witrynie. Można ustawić plan wyjazdu według ceny, zmiany ceny lub zmiany ceny. Sam fakt, że handelMONSTER ma nawet funkcję planu wyjścia, oznacza, że ​​poważnie pomagają w pomyślnym handlowcu, ponieważ każdy, a ja mam na myśli, że każdy przedsiębiorca powinien mieć plan wyjścia dla każdego handlu. Myślę, że rozumiesz. Oprogramowanie do tworzenia wykresów. Nie mają dość wielu badań (wskaźniki techniczne), ale mają te najważniejsze, których używam. Ponadto, po zastosowaniu wskaźników do wykresu musiałem przewinąć w dół, aby je zobaczyć. To było drobne irytujące. Komisje. Mają niższe oprocentowanie prowizji niż ich konkurenci. 50 na kontrakt z minimalnym minimalnym zamówieniem 12,50. Możesz spojrzeć na ceny tradeMONSTERs tutaj. Obsługa klienta. Tak, nawet testowałem ich obsługę klienta. Próbowałem ich funkcji pomocy na żywo i doświadczenie było dobre. Nie musiałem długo czekać, aż operator odpowie i odpowiedział na moje pytania z satysfakcją. Było jedno pytanie, na które nie mógł odpowiedzieć, więc skierował mnie do formularza kontaktowego na stronie internetowej. Wysyłając wiadomość e-mail, aby uzyskać wsparcie to jest e-mail otrzymany: Dziękujemy za skontaktowanie się z nami Otrzymaliśmy Twoje zapytanie i przekazujemy go przedstawicielowi. Możesz otrzymać odpowiedź od nas w ciągu jednego dnia roboczego. Jeden dzień roboczy świetnie 1, 2, 3, 4, 5, 6 DATĘ POZOSTAWIAJĄC I WSTECZNIE ZOSTAJE ODPOWIEDZIALNOŚĆ I wtedy, aby sprostać temu problemowi, nadal nie został rozwiązany. Cała ta osoba zadała więcej pytań. Denerwującą częścią było to, że odpowiedzi na te pytania znajdowały się w mojej pierwszej wiadomości e-mail. Grzecznie wyjaśniłem, że byłem zirytowany i kopiowany mój pierwotny e-mail w ciele i podkreślił informacje, których szukał. W przybliżeniu 12 godzin później mój problem został rozwiązany. Teraz to był lepszy czas odpowiedzi Więc byli 1 na 1 w odniesieniu do czasu odpowiedzi. Przypuszczam, że tak długo musieli odpowiedzieć, ponieważ są bombardowani z tak wielu nowych członków. Wiesz jak to jest. Nowa firma rośnie tak szybko, że czasami personel ma trudności z nadążeniem za wzrostem. Poza tym, nie tak, jakbym nie miał złego doświadczenia obsługi klienta z innymi moimi brokerami. Końcowe przemyślenia. Moi pozostali dwaj brokerzy, opcjeXpress i thinkorswim, mają ogromny początek na tradeMONSTER, więc nie mogę oczekiwać, że mają wszystkie świetne zasoby i materiały do ​​czytania, jak wszyscy inni. Dla tych, którzy mogą rozważyć otwarcie konta w tradeMONSTER Jeśli stajesz się sfrustrowany, ponieważ nie mają wszystkich dzwonek i gwizdki jako inne konta maklerskie, Id powiedzieć, bądź cierpliwy. Wierzę, że wielkie rzeczy pochodzą z handluMONSTER. Przecież to było rozpoczęte przez 3 weteranów handlu i cenionych ekspertów z branży inwestycyjnej - Jon Najarian, Pete Najarian i Dirk Mueller - które mają ponad 20-letnie doświadczenie kultywujące firmy finansowe i technologiczne. Oto niektóre z dodatkowych korzyści związanych z otwarciem konta z TradeMaster: Przelewy na konto - będą zwracać opłaty ACAT do 250 Prawdziwe przesyłanie danych - za pośrednictwem prawdziwych kont, a także po otwarciu darmowego konta handlowego Jednokrotna platforma transakcyjna, więc jesteś zawsze blisko następnego handlu Ostatecznie, wolna jest nadal wolna bez względu na to, jak wiele sposobów na nią patrzysz. A wielką rzeczą dotyczącą handlu bezpłatnymi papierami firmowymi MONSTERS jest to, że otwarcie się zajmuje mniej niż minutę. Nie zapraszam jednak na to. Nigdy nie będziesz wiedział, co mają do zaoferowania, dopóki nie sprawdzisz ich, bo nie przegap kolejnej wielkiej rzeczy. Z pozdrowieniami, Trader Travis P. S.xa0 I dla wszystkich fanów Twittera, którzy nie lubią ograniczać się do forum handlu maklerskimiMONSTER, zintegrował platformę handlową z serwisem Twitter. Czy twój broker oferuje taką usługę Sprawdź to konto FREE paper trading na tradeMONSTERach dla siebie. Odwiedź produkty markionster Utworzone przez Trader Opcje Travis Handel Made Simple Course Wszystkie opcje handlu uprawnieniami i informacje dotyczące analizy technicznej w tej witrynie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych. Mimo, że uważa się, że są one dokładne, nie powinny być one traktowane wyłącznie jako wiarygodne do wykorzystania przy podejmowaniu rzeczywistych decyzji inwestycyjnych. Copyright 2009 - Present. Opcje Trading Group, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Opcje nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów, ponieważ szczególne ryzyko związane z transakcjami opcji może narażać inwestorów na potencjalnie gwałtowne i znaczne straty. Przed przystąpieniem do opcji skorzystaj z Charakterystyki i Ryzyka Standardowych Wariantów. 613 Bryden Ave. Suite C 157, Lewiston, ID 83501 Opcje obrotu papierami: wolny od ryzyka wybór opcji na akcje. Opcje handlu papierami to bez ryzyka możliwość doskonalenia umiejętności jako pośrednika w opcjach. Uczenie się, jak zyskać na papierze zwiększy Twoje szanse na skorzystanie z prawdziwych pieniędzy. Ten kurs jest przeznaczony dla początkujących przedsiębiorców. Handel papierami to jedyna forma handlu polecam dla początkujących. Kupowanie opcji na akcje może być ryzykowne, więc należy się czołgać przed chodzeniem. Opcje handlu papierami to trochę jak monopol. Handlujesz fałszywymi pieniędzmi. Polecam wszystkim początkującym opcjonalnym handlowcom handel papierniczymi. doskonal swoje umiejętności jako przedsiębiorcy, który zwiększa zaufanie do swoich umiejętności handlowych i sprawia, że ​​zwykłe błędy początkujące nie tracąc prawdziwego pieniądza Wiele osób złóż praktykę papierowych opcji handlowych, a niektóre z tych samych osób są takie, które widzę, że się boję, bo tracą swoje ciężko zarobione pieniądze. Sposób handlu papierami polega na tym, że robisz handel, nie angażując prawdziwych pieniędzy w handel. Można to zrobić za pośrednictwem konta maklerskiego, który oferuje papierowy symulator obrotu lub można to zrobić za pomocą pióra i papieru. Zacząłem od pisania zamówień kupna i sprzedaży na papierze i śledzenia, jak dobrze zrobiłem, jakby to był prawdziwy handel. Potem przeniosłem się do mojego biura handlowego, handlującego papierem, aby dowiedzieć się, jak działać na ekranie zamówienia. To tylko sensowne, aby praktykować przed podjęciem prawdziwego pieniędzy. Praktykujących sportowców, lekarzy praktykujących, i tak powinieneś. Jedną z rzeczy, o których warto pamiętać, jest to, że opcje handlu papierami nie odzwierciedlają rzeczywistości w miarę emocji. Będzie niewielkie emocjonalne odłączenie do handlu, gdy tylko na papierze. Gdy zaczniesz kupować opcje na akcje z prawdziwymi pieniędzmi, zauważymy, że dwa emocje znacznie wzrastają w ich intensywności: pamiętajcie o tym, ponieważ Będzie to coś, co musisz zarządzać, jeśli chcesz być skutecznym przedsiębiorcą. Kupowanie opcji na akcje. Uwaga: jestem przede wszystkim nabywcą opcji na akcje. Dlatego ten kurs nauczy Cię tylko jak kupować opcje na akcje. Nie skupię się na sprzedaży opcji na akcje. Przejdźmy więc do przykładowego handlu. Teraz powinieneś mieć dobry początek na pierwszych 4 krokach, więc teraz krótko przejdź do kroku 4, a następnie zarysuj krok 5: Follow Through. Będziemy dokonywać przeglądu handlu dokonanego na symbolu akcji INFY. Akcje wycofały się z ceny i otrzymałem sygnał handlowy, wskazujący, że możliwy handel był na horyzoncie. Pula rzeczywiście wzrosła. Następnego dnia, po otrzymaniu potwierdzenia, poszedłem za nią. Moim następującym kryterium było to, że zarówno zapas, jak i NASDAQ musiały być wyższe. Jeśli chodzi o opcje handlu papierami, to jak mój wpis handlowy wyglądałby w moim dzienniku branżowym: INTRY WEJŚCIE 43.08 (cena zamknięcia) Handel papierami 82509 Jan 45 Opcja call Opcja: 3.20 Zapytaj: 3.40 Kupiono 2 kontrakty: 680 (340 2) Szablon handlowy : Stochastyczne i wsparcie MACD: 40 Opór: 45 Po wyjściu z handlu możesz umieścić cenę wyjściową i kilka szczegółów, dlaczego wyjechałeś z handlu. Każdy przedsiębiorca ma własną rutynę i rytuał, gdy tylko są w handlu. Niektórzy oglądają magazyn codziennie, niekiedy co godzinę, a inni co tydzień robią to wyłącznie dla Ciebie. Przed przystąpieniem do korzystania z Marketclub, pod koniec każdego dnia sprawdzałbym moje transakcje, aby zapewnić, że akcje nadal zachowują się tak, jak chciałem. Teraz po prostu skonfigurowam alerty handlowe viaxa0Marketclub. Później będziemy koncentrować się na strategiach wyjścia i przeanalizować wyniki tego handlu. Produkty utworzone przez Trader Travis Opcje Handel Made Simple Kurs bezpłatnych modułów nauczania Kursy Wszystkie opcje handlu uprawnieniami i informacje dotyczące analizy technicznej na tej stronie są przeznaczone wyłącznie do celów edukacyjnych. Mimo, że uważa się, że są one dokładne, nie powinny być one traktowane wyłącznie jako wiarygodne do wykorzystania przy podejmowaniu rzeczywistych decyzji inwestycyjnych. Copyright 2009 - Present. Opcje Trading Group, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Opcje nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów, ponieważ szczególne ryzyko związane z transakcjami opcji może narażać inwestorów na potencjalnie gwałtowne i znaczne straty. Przed przystąpieniem do opcji skorzystaj z Charakterystyki i Ryzyka Standardowych Wariantów. 613 Bryden Ave. Suite C 157, Lewiston ID 83501Who oferuje wirtualne konto handlowe Przez: Miranda Marquit Aktualizacja: 11 lutego 2017 Wielu z nas trochę ostrzega przed inwestycjami 8212, zwłaszcza jeśli chodzi o akcje. It8217s trudno zacząć, gdy będziesz wiedział, że robisz to 8220right.8221 Dobrą wiadomością jest to, że it8217s może używać papierowych kont handlowych, aby móc zawiesić proces, zanim zaczniesz ryzykować ciężką zarobioną gotówkę. Wirtualne konta handlowe umożliwiają wykonywanie transakcji handlowych. Możesz dowiedzieć się, co czyni dobrą inwestycję, a także uzyskać powiew, jak korzystać z platformy handlowej. Wirtualne konto handlowe wykorzystuje informacje w czasie rzeczywistym, które pomogą Ci ocenić swój sukces. Możesz tworzyć i testować strategię handlową, budować portfel, a rzeczywiste wyniki są odzwierciedlane w wynikach. Ty don8217t stracić pieniądze (również don8217t zobaczyć jakieś zyski). Kiedy będziesz się czuł na tym procesie, możesz rozpocząć korzystanie z konta na żywo i zastosować to, czego dowiedziałeś się na swoim koncie wirtualnym. Które brokery oferują transakcje papierowe Nie wszyscy maklerzy oferują papierowy handel, aby symulować inwestycje. Jeśli jesteś zainteresowany poznaniem danej platformy, może pomóc w użyciu wirtualnego konta z brokerem akcji. Niektórzy brokerzy oferują wirtualne narzędzia handlowe, które pomogą Ci uzyskać praktyczne doświadczenie na rynku, bez utraty pieniędzy. To daje szansę 8220try przed zakupem 8221, jeśli broker jest odpowiedni dla Ciebie. Jeśli używasz platformy Elite Advanced Trading Platform firmy Scottrade. możesz użyć 100 000 pieniędzy do wypróbowania nowych strategii. Masz dostęp do informacji w czasie rzeczywistym i możesz użyć go do wypracowania nowych strategii. Istnieje również narzędzie do testowania wstecznego, które pomoże Ci w dokonaniu przeglądu strategii. Zanim zaczniesz handlować z OptionsHouse, możesz skorzystać z wirtualnej platformy handlowej, aby dowiedzieć się, jak działa. Otrzymasz 100 000 w wirtualnych dolarach, aby zacząć. Jest to przydatne, ponieważ dla wielu przedsiębiorców jest trochę bardziej realistyczne. Za pomocą wirtualnego konta możesz zobaczyć notowania strumieniowe i oceny zmienności, aby dowiedzieć się, jak podejmować decyzje w czasie rzeczywistym. TradeStation oferuje swój Simulator, który pozwala na testy bez ryzyka przed handlem. Zdobądź doświadczenie w handlu w czasie rzeczywistym, bez kosztów 8211 i zobacz pełną automatyzację handlu. Ostatecznie możesz przetestować nowe rynki i nowe strategie 8211 bez narażania się na ryzyko. Kapitall rozpoczął swoją działalność jako gra giełdowa umożliwiająca budowanie wirtualnego portfolio i śledzenie jego skuteczności. Ta opcja nadal istnieje, ale teraz Kapitall jest również brokerem. Możesz przetestować portfolio, a następnie, kiedy jesteś gotowy, skonstruuj prawdziwe portfolio. Możesz również praktykować, logując się do gier giełdowych. MarketWatch oferuje różne gry, które są bezpłatne lub tanie i mogą pomóc Ci nauczyć się liny. Wall Street Survivor to kolejna gra handlu, która pozwala na wypróbowanie różnych taktyk. W pewnych okolicznościach możesz zarobić nagrody i pieniądze. EZQuote umożliwia pobieranie ostatnich i historycznych notowań na koniec dnia praktycznie dla każdego indeksu, funduszu inwestycyjnego, funduszu ETF lub publicznego obrotu w USA lub na innych rynkach światowych. Dane mogą być przechowywane w formacie MetaStock lub ASCII i mogą być łatwo analizowane przy użyciu dowolnego oprogramowania do tworzenia wykresów. Domyślnie dane są pobierane i zapisywane w formacie MetaStock. Dlatego też nie musisz tracić czasu na konwersję danych. Pobierz cytaty i analizuj dane za pomocą oprogramowania MetaStock. EZQuote obsługuje MetaStock wersje 7, 8, 9 i 10. Mówi się, że rynek jest grą o sumie zerowej. Nie jest tak, jeśli wziąć pod uwagę opłaty transakcyjne, koszt danych rynkowych, koszt oprogramowania do tworzenia wykresów, którego używasz, koszt usług doradczych lub subskrypcji biuletynów, które można kupić itd. W EZTradingClub pomożemy Ci obniżyć koszty związane z praktyką handlową. Ostatecznie sprawi, że konto handlowe wzrośnie szybciej i sprawi, że będziesz grał dłużej. Każdy doświadczony przedsiębiorca wie o znaczeniu zarządzania pieniędzmi w branży handlowej, a utrzymanie kosztów handlowych w dół jest częścią tego. Oferujemy usługi w zakresie handlu papierem bezpłatnie i bez zobowiązań. Większość domów maklerskich wymaga, aby otworzyć rzeczywiste konto przed umożliwieniem handlu papierem. Na innych papierowych witrynach handlowych można zauważyć, że jesteś ograniczony tylko do długich pozycji, ponieważ nie pozwalają sprzedawać krótkich. Nie mamy takich ograniczeń, a po raz kolejny jest absolutnie wolny. W sekcji produktów można znaleźć nasze oprogramowanie, które uważamy za konieczne, jeśli chcesz obniżyć koszty handlu. EZQuote i EZQuoteLite są prostymi w użyciu aplikacjami do pobierania danych rynkowych z wieloma przydatnymi funkcjami. Możesz uzyskać notowania giełdowe i dane historyczne za darmo bez opłat miesięcznych. Jest to jedyna darmowa witryna handlowa, którą znalazłem w internecie. Istnieje wiele witryn dostępnych tam, ale najpierw musisz otworzyć konto handlowe. To jest absurdalne. Chcę tylko spróbować mojej strategii handlowej na rynku rzeczywistym. - E. Madden, NY Lubię handel papierniczy tutaj. Strony handlowe mają profesjonalny interfejs i użyteczne funkcje. R. Bloch, Forex: analiza fal Elliott pomaga mi w pościgu. Jim Martens jest jednym z niewielu instruktorów fali Elliott na rynku forex i wieloletnim redaktorem usługi walutowej Elliott Wave Internationals. Zapytany prelegent Jim stosował fale Elliott od połowy lat osiemdziesiątych, w tym dwa lata w funduszu hedgingowym George Soros, Nexus Capital, Ltd.

No comments:

Post a Comment